خبر فوری: کشف یک روش درمانی برای کرونا

دسته بندی: اخبار مرکز پژوهشی درمان با عسل و فرآورده های زنبور عسل, اخبار مرکز تخصصی درمانی بر پایه علوم قرآنی

خبر فوری: کشف یک روش درمانی برای کرونا

🔴 خبر فوری:

مرکز پژوهشی درمان با عسل و فرآورده های زنبورعسل حکیم، از زمان شیوع ویروس کرونا در قم به تکاپو برای یافتن راه درمان و یا حداقل بهبودی و رفع مشکلات و عوارضات حاد تنفسی و مشکلات ریوی مبتلایان به این بیماری خطرناک بوده و هست.

هم اکنون چند بیمار با تست کرونای مثبت زیر نظر این مرکز در حال درمان هستند. یعنی تمامی رژیم غذایی و روش زندگی آنها تحت نظر و با دستورات مستقیم جناب آقای دکتر محمدمهدی صادقی در حال پیگیری و اجراست. 🔴 و اما خبر خوب و شادی آفرین اینکه یکی از بیماران تحت مراقبت، با تغییراتی در روال درمانش که از دیروز انجام شده است، اکنون پس از گذشت کمتر از 12ساعت نسبت به تغییر فوق الذکر، گزارشی مبنی بر کم شد عوارض حاد تنفسی وی تا میزان 50% ، کم شدن سرفه های شدید وی تا میزان 50درصد و همچنین بهبودی وضع کلی جسمانی تا میزانی که امید بیمار به زندگی و ادامه درمان بسیار زیاد و غیرقابل وصف شده است.

روشی که ما در حال انجام آن بر روی بیماران کرونای مثبت هستیم، به روش زنبورعسل در مقابل کنه واروا هست.

همچنین از عصاره حکیم جی 50% که عصاره ترکیبی از عسل و رویال ژله خالص هست، برای تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران و نیز رفع مشکلات حاد تنفسی استفاده میکنیم.

این خبر در تاریخ 15 اسفند 1398 (2020.03.05) ساعت 11:30 صبح منتشر میگردد.

@virus.corona.news @virus_cruna @corona_virus_iran @corona.iran #کروناویروس #کرونا #کرونا_را_شکست_میدهیم #کروناراشکست_میدهیم #corona #coronarenderer

پل های ارتباطی

دفتر مرکزی قم: بلوار امین - بین کوچه 11 و 13

تلفن: 02532930344 - 09127553030

  • دانشنامه شفاسنتر
  • فروشگاه عسل حکیم
  • جامعة علوم القرآن